kinek a blogja

A legfontosabb döntés az életedben, hogy meditálsz-e vagy sem. ~ Feldmár András

dr. Ludvigh Károly blogja. Copyright © Stratego

2014. február 25., kedd

Tavaszi találkozás belső erőforrásokkal - MEET - TEDD MAGAD SZABADDÁ!

„A megújuló energiaforrás olyan közeg, természeti jelenség, melyből energia nyerhető ki, és amely akár naponta többször ismétlődően rendelkezésre áll…”                        (Wikipédia)

Megújuló Emberi Erőforrások Tréning ©

2014. március 20-tól május 27-ig

A tanfolyamot vezeti: dr. Ludvigh Károly

Nekünk is, mindannyiunknak van állandó energiaforrásunk,
amely akár naponta többször is a rendelkezésünkre áll -
csak tudni kell, hogyan juthatunk hozzá.
Ezt tanítja meg a Megújuló Emberi Erőforrások Tanfolyam.

GYAKORLATI PROGRAM!
minimális elmélet, kevés beszéd, sok gyakorlás
– otthon, az egyes alkalmak között is.

MEET © - Megújulás belülről


  • A MEET © alapprogram eredményeként megtanulod tudatosan mozgósítani belső erőforrásaidat.
  • A jelenlét gyakorlása életvitel-szerűen beépül a hétköznapokba.
  • Fejlődik az önismeret és a személyes felelősség tudata, erősödik az intuitív megoldások készsége.
  • Munkahelyi és magánéleti helyzetekben is mérséklődik a szórtság, a figyelmetlenség, a látszólagos jelenlét - a "presenteeism", a "csak a teste" - jelensége.
  • Erősödik a tényleges, hatékony és örömteli JELENLÉT.

A MEET © alapprogram egységei, részei
  • "Munkahelyi jóga" gyakorlatok, "lassított film" mozgások - befelé figyelés, gondolatok kiszorítása, csak-a-pillanat-van-érzékelés; saját érzések azonosítása, tudatosítása
  • Relaxáció - önreflexió, test-tudatosság, belső figyelem, összpontosítás fejlesztése
  • Vezetett imagináció - megismerő és alkotó munka belső képekkel, jelképekkel
  • Meditáció - elmélyülés, szemlélődés képességének fejlesztése, JELENLÉT erősítése
  • Imaginációs coaching - nehézségek találkoztatása és oldása belső erőforrásokkal

A MEET © alapprogram keretei, szerkezete
Folyamat: összesen mintegy 60 óra gyakorlás!
  • 30 óra saját-élmény csoportban: 10 alkalom - heti 1 x 3 óra
  • + kb. 30 óra otthoni gyakorlás egyénileg (heti 6 x 1/2 óra; személyes folyamat-napló)
Időbeosztás: közel állandó időpontban, pontos kezdéssel és zárással
Létszám: legfeljebb 10 fős csoportban
Eszközök: könnyű ruházat, polifoamok vagy szőnyegek, székek, párnák, zsámolyok, könnyű takarók; toll és jegyzetfüzet saját használatra, személyes folyamat-napló
Szabályok: zárt csoport, pontosság, kevés hiányzás, titoktartás
Helyszín: Budapest, XI. kerület, Bartók Béla út (pontos cím és megközelíthetőség a Jelentkezési lapon)


A program időpontjai
MEET © - megújulás belülről. TEDD MAGAD SZABADDÁ!

Szeretettel várlak.
                                   Ludvigh Károly
                                  coach, tréning-vezető

KÉRJ JELENTKEZÉSI LAPOT az oldal tetején, jobb oldalt
vagy a ludvigh.karoly@stratego.hu címen!


Élmények, tapasztalatok előző MEET © -programokról


„Szia Karcsi!
Amikor először hallottam a meditációról, vegyes érzelmeim voltak vele kapcsolatban.
Aztán lehetőségem adódott egy csoportos foglalkozás keretében megismerni, hogy mi az a meditáció. Az első alkalommal a szavak hallatán kis mosollyal léptem be a terembe. Viszont a közvetlenség és annak magyarázata, hogy miért csináljuk, hova szeretnénk magunkat általa eljuttatni, az már izgalmassá tette a rá szánt időt.
… Csak a fizikai érzésekre koncentrálás, nyugodt légzés… Ez az a része a napnak, amikor valóban ellazult a testem, agyam, és néha az a tíz perces „bealvás” felfrissített. …olyan helyekre jutottam el a saját belső szabad asszociálásokkal, amit nem is gondoltam.
Először nehéz volt elengedni magam, de a gyakorlás segített. Egyre könnyebben és egyre mélyebbre tudtam lemenni önmagamba. És jöttek mindenféle gondolatok, érzések, némelyikről fogalmam sem volt, hogy miért, de elengedtem őket, de meg is maradtak az emlékezetemben. Néha még ma is előjön egyik-másik. És ez egy valóban új érzés volt. Lebegni, érezni a világot csukott szemmel, hagyni a gondolatokat, hogy egy ideig csak az kössön le egészében, és egyszer csak elszáll, mintha nem is lett volna.

És a meditáció után mit éreztem? Egy kicsit más ember voltam. Egy kicsit jobbnak, többnek éreztem magam. És elkezdtem felfedezni önmagamat. És elfogadtam önmagamat, a gondolataimat, az érzéseimet. És sokszor a napi gondok is feloldódtak, amelyekről azt hittem, hogy milyen óriási problémák.
Nekem a meditáció azt az élmény adta és adja ma is, hogy az élet nem egy problémahalmaz. Az van, jön, akármit is teszek. És nem biztos, hogy a realitásban kell megoldani, hanem belülről jön a megoldás. Az élet bármely problémájára. Megismertem magam, és ez jó!
Manapság is relaxálok, meditálok, igaz, nem minden nap, de rendszeresen. Ilyenkor lenyugszom, felfrissülök, és „gondtalan” leszek. És ezt ennek a más állapotnak, a transzba esésnek köszönhetem :-)
Ez jó, nagyon jó…”
P. G. – IT fejlesztési és üzemeltetési vezérigazgató-helyettes
(részlet egy régebbi MEET© csoport résztvevőjének másfél év /!/ elteltével írott élménybeszámolójából)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése